RSS
email

Majlis Penerangan Koperasi

Pada Ahad 11/11/2007, di Restoren Pak Tam, Bandar Baru Selayang, kita telah mengadakan Majlis Penerangan Koperasi oleh Pegawai Penolong Pengarah JPK Wilayah. Walau ianya bermula lewat sedikit daru jadual namun semuanya menepati masa ( cam na plak tu yer.. ). Suatu sesi yg amat baik, menerangkan segala yg gelap, meluruskan mana yg bengkok, meleraikan mana yg kusut. Semoga koperasi EXSAS8387 akan bermula cemerlang, dan terus gemilang terbilang.

Ikut pusingan jam, mula dr si baju hitam: Bakhtiar, Wan Saidin, anak Noriran kot, Zul (suami Noriran), Mas Afandi (sibuk show plan ..), Zuhairi dan Dr. Hamrizal (berdiri.. lambat sampai ..keke)

Ini dari sebelah kiri (baju pink) ialah isteri Zaharuddin, Normala, isteri Wan Saidin dan Noriran. Khusyuk semua dgr taklimat.

Dr kiri: Zaharuddin, Nahar, anak Nahar, Ahmad Suzaini dan Cik Zuraidah (JPK). Dia orang tengah jek untuk cukupkan list kepada 100 orang... kuang kuang

Dr kiri: Azhar, Zahar, Azanil, Nahar dan Cik Zuraidah. Sibuk berangan untuk menuuhkan empayar jajahan pula tuh ... Nahar sibuk tanya ada tak peruntukan utk buat jambatan ke Rom...hehe

Ini ialah wakil dr JPK Wilayah, Cik Zuraidah, Penolong Pengarah. Beliau sendiri adalah bekas SMS Selangor. Beliau menekankan agar kita bersungguh-sungguh meancang dan melaksanakan aktiviti dgn jaya dan membawa kebaiakan kpd semua ahli.

Bookmark and Share

0 comments:

 

Labels

Blog Archive

Categories