RSS
email

Peniaga Hargai Pelanggan - Untung Besar

Aku sentiasa percaya kepada 'what goes around, comes around'. Terutamanya apabila kita buat sesuatu kebaikan, pasti suatu masa ia akan memberi manfaat kepada kita semula.

Perkara ini aku notis masa mula-mula kerja lagi. Yer lah, kalau kita dah kerja rajin dan baik sudah tentu kita akan, malah layak diberikan bonus dan juga kenaikan gaji. Jadi, syarikat awal yang aku bekerja di sana, hampir 8 tahun aku denganya. Aku berhenti pun sebab aku nak berhenti...tapi sebab syarikat dah tiada.... hehe. Omputih kata 'loyalty'... dan aku juga suka dgn apa aku buat di situ dan juga potensi syarikat tu...

Tapi, kali ni aku nak khususkan kepada urusan perniagaan. Maksud aku, kita selalu shopping keperluan kita di kedai-kedai... Tentu kita gembira jika kehadiran kita di rasai dan dihargai. Memang la patut peniaga tu perasan kerana kita datang selalu kedai dia dan beli macam-macam. Kan best kalau dpt pernghargaan... yer ler dah untung tu... kasi ler hadiah ker, ang pau ker...apa-apa ler supaya rasa berbaloi berjalan ke kedai peniaga terbabit.

Berita baik untuk para peniaga sekalian, tak perlu pening2 macamana nak hargai pelanggan atau mengingati mereka... aku ada sistem yg menguruskan bab menghargai pelanggan. Dan berita yg baik lagi, ia adalah 'win-win situation', di mana dalam memberi 'hadiah' kepada pelanggan, peniaga juga menerima 'pulangan'. Dan, berita lagi baik, aku dah ada database hampir 100,000 pelanggan dan tak lama lagi mencecah (hujung tahun)ke 3.5 juta pelanggan. Nampak tak dlm masa yg sama aku perkenalkan perniagaan nko rang kepada pelanggan.

Nak citer sini semua tak cukup ruang.... drop me an e-mail or sms 019.396.2817, kita jumpa... atau kalau nak tau lebih lagi layari ler icash2me.

Money, money.... show me the money !!!

Ka-ching !

Bookmark and Share

0 comments:

 

Labels

Blog Archive

Categories